Mbok inggiha kawontenanipun blog basa jawi punika saged kagethok tularaken dumateng sintena kemawon ingkang remen nguri-uri kabudayan jawi ingkang adiluh.
Thursday, July 06, 2006
Monggo pinarak
Kagem sederek wargo jawi.mypiece.com lan sinten mawon monggo pinarak lan sekecaaken
3 comments:
Anonymous
said...
Kesuwun Gusti (Banyuwangen / Osing)
Kesuwun ya Gusti Lebaran saiki isun diweni rejeki Cukup nggo tuku seluar ambi klambi Ngganteni hang wis amoh dipangan srengenge, diwejek ring kali
Kesuwun ya Gusti Lebaran saiki ono jenang selo ring mejo Biso nyuguhi tamu-tamu hang teko Silaturahmi ngelebur kabeh dosa-dosa, kelebur koyo banyu mili nung segoro
Kesuwun ya Gusti Lebaran saiki isun magih diweni panjang umur Biso nyekar kuburane mak bapak, ndeprok lungguh tepekur Macakaken Fatihah mugi-mugi biso sampe ring Gusti, senenge ati hing kaukur
Tapi kelendi ya Gusti Anake Kang Bodos magih durung duwe seluar anyar, sekolahe durung mbayar Kang Buwang magih mbecak hing biso sholat Ied, golet setoran Atin kulo koyo dikeruk ndeleng Mbah Ujah, lungguh ring pelonco, mikir bayar utangan
Duh Gusti, Mugi-mugi rejeki lebaran mampiro ring kono pisan
Nilai-nilai Jawa kejepit ing antarane religiusitas agama lan rasionalitas moderen Barat.
Tata cara migunakake kukum (sistem) kang diadopsi saka budaya lan peradaban manca. (Asia Daratan lan Eropa). Penyebaran agama saka manca lan lumebune modernisasi ala Barat kang ujung tombake ilmu pengetahuan lan teknologi ing tanah Jawa intensif banget tumekane wektu iki.
Nanging anane owah-owahan jaman, babagan kebatinan (spiritualisme) , balsafah (filosofi lan etika), laku budaya (pertanian, ekonomi, sosial, ritus-ritus, lsp.), primbon, pranata mangsa, seni budaya (wayang, karawitan, tari, batik, keris, arsitektur, lsp.), Mulai kesisih jalaran akeh-akehe wong Jawa dhewe nganggep iku kabeh rumit lan angel. Banjur padha golek gampange(pragmatisme) milih mengadopsi budaya lan peradaban manca kang luwih populer lan gampang.
Senajan ngelmu urip cara Jawa wektu iki dilalekake, nanging isih tetep ana ing sajroning batine saben wong Jawa kinodrat Jawa uga ora gampang ilange senajan kesilep dening dominasi tata nilai liya. Arepa ing tata lair ora Jawa maneh, kanyatane otot bayune tetep Jawa.
Nilai-nilai Jawa kejepit ing antarane religiusitas agama lan rasionalitas moderen Barat.
Tata cara migunakake kukum (sistem) kang diadopsi saka budaya lan peradaban manca. (Asia Daratan lan Eropa). Penyebaran agama saka manca lan lumebune modernisasi ala Barat kang ujung tombake ilmu pengetahuan lan teknologi ing tanah Jawa intensif banget tumekane wektu iki.
Nanging anane owah-owahan jaman, babagan kebatinan (spiritualisme) , balsafah (filosofi lan etika), laku budaya (pertanian, ekonomi, sosial, ritus-ritus, lsp.), primbon, pranata mangsa, seni budaya (wayang, karawitan, tari, batik, keris, arsitektur, lsp.), Mulai kesisih jalaran akeh-akehe wong Jawa dhewe nganggep iku kabeh rumit lan angel. Banjur padha golek gampange(pragmatisme) milih mengadopsi budaya lan peradaban manca kang luwih populer lan gampang.
Senajan ngelmu urip cara Jawa wektu iki dilalekake, nanging isih tetep ana ing sajroning batine saben wong Jawa kinodrat Jawa uga ora gampang ilange senajan kesilep dening dominasi tata nilai liya. Arepa ing tata lair ora Jawa maneh, kanyatane otot bayune tetep Jawa.
3 comments:
Kesuwun Gusti
(Banyuwangen / Osing)
Kesuwun ya Gusti
Lebaran saiki isun diweni rejeki
Cukup nggo tuku seluar ambi klambi
Ngganteni hang wis amoh dipangan srengenge,
diwejek ring kali
Kesuwun ya Gusti
Lebaran saiki ono jenang selo ring mejo
Biso nyuguhi tamu-tamu hang teko
Silaturahmi ngelebur kabeh dosa-dosa,
kelebur koyo banyu mili nung segoro
Kesuwun ya Gusti
Lebaran saiki isun magih diweni panjang umur
Biso nyekar kuburane mak bapak, ndeprok lungguh tepekur
Macakaken Fatihah mugi-mugi biso sampe ring Gusti, senenge ati hing kaukur
Tapi kelendi ya Gusti
Anake Kang Bodos magih durung duwe seluar anyar, sekolahe durung mbayar
Kang Buwang magih mbecak hing biso sholat Ied, golet setoran
Atin kulo koyo dikeruk ndeleng Mbah Ujah,
lungguh ring pelonco,
mikir bayar utangan
Duh Gusti,
Mugi-mugi rejeki lebaran mampiro ring kono pisan
Chuck Ambaloing
Nilai-nilai Jawa kejepit ing antarane
religiusitas agama lan rasionalitas moderen Barat.
Tata cara migunakake kukum (sistem) kang
diadopsi saka budaya lan peradaban manca. (Asia
Daratan lan Eropa). Penyebaran agama saka manca lan lumebune modernisasi ala Barat kang ujung tombake ilmu pengetahuan lan teknologi ing tanah Jawa intensif banget tumekane wektu iki.
Nanging anane owah-owahan jaman, babagan kebatinan (spiritualisme) , balsafah (filosofi lan etika), laku budaya (pertanian, ekonomi, sosial, ritus-ritus, lsp.), primbon, pranata mangsa, seni budaya (wayang, karawitan, tari, batik, keris, arsitektur, lsp.), Mulai kesisih jalaran akeh-akehe wong Jawa dhewe nganggep iku kabeh rumit lan angel. Banjur padha golek gampange(pragmatisme) milih mengadopsi budaya lan peradaban manca kang luwih populer lan gampang.
Senajan ngelmu urip cara Jawa wektu iki dilalekake, nanging isih tetep ana ing sajroning batine saben wong Jawa kinodrat Jawa uga ora
gampang ilange senajan kesilep dening dominasi tata nilai liya. Arepa ing tata lair ora Jawa maneh, kanyatane otot bayune tetep Jawa.
Nilai-nilai Jawa kejepit ing antarane
religiusitas agama lan rasionalitas moderen Barat.
Tata cara migunakake kukum (sistem) kang
diadopsi saka budaya lan peradaban manca. (Asia
Daratan lan Eropa). Penyebaran agama saka manca lan lumebune modernisasi ala Barat kang ujung tombake ilmu pengetahuan lan teknologi ing tanah Jawa intensif banget tumekane wektu iki.
Nanging anane owah-owahan jaman, babagan kebatinan (spiritualisme) , balsafah (filosofi lan etika), laku budaya (pertanian, ekonomi, sosial, ritus-ritus, lsp.), primbon, pranata mangsa, seni budaya (wayang, karawitan, tari, batik, keris, arsitektur, lsp.), Mulai kesisih jalaran akeh-akehe wong Jawa dhewe nganggep iku kabeh rumit lan angel. Banjur padha golek gampange(pragmatisme) milih mengadopsi budaya lan peradaban manca kang luwih populer lan gampang.
Senajan ngelmu urip cara Jawa wektu iki dilalekake, nanging isih tetep ana ing sajroning batine saben wong Jawa kinodrat Jawa uga ora
gampang ilange senajan kesilep dening dominasi tata nilai liya. Arepa ing tata lair ora Jawa maneh, kanyatane otot bayune tetep Jawa.
Post a Comment